Mijn eerste stappen op internet


Geheel toevallig kwam ik er toe op zoek te gaan naar mijn allereerste “website” . Dit was een members pagina op de website van DSV, De Digitale Stad Vlaardingen.

scr dsv

Een toenmalig collega had mij er op gewezen dat je via dsv.nl gratis kon inloggen op het internet.

dsv proxy

Nieuwsgierig als ik was op dat gebied heb ik toen een account aangemaakt en niet veel later bracht ik uren door met kletsen op het Forum van DSV. Op enig moment ontdekte ik dat er aan mijn account ook standaard een eigen pagina gekoppeld was. Met behulp van Word of Worpad heb ik vervolgens mijn eerste pagina ontworpen en na enig geklungel wat HTML aangepast en de pagina gepubliceerd.

Dit geklungel blijkt nu dus nog steeds terug te vinden via webarchive.org.

dsv madego top
dsv madego bottom

Helaas staan de meeste foto’s er niet meer op maar toch is het wel grappig om dit terug te zien.

P.S.  Groeten aan Robbie, Bassman en Sandy

sandysexy

 

 

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Geen categorie

Geef een reactie

