Feyenoord geeft weer eens een nep korting weg.


Zojuist ontving ik een mail van het Legioen waarin ik bedankt werd voor mijn steun in het afgelopen jaar.

Als dank zat er een kortingscode bij voor € 15 te besteden in de online  Ticketshop voor een kaartje voor de wedstrijd tegen De Graafschap.

Omdat Feyenoord zich waarschijnlijk net op tijd bedacht dat vrijwel alle legioenleden ook seizoenkaarthouder zijn stond er bij dat je het kaartje ook kon gebruiken om een mede supporter mee te nemen.

Waar Feyenoord echter geheel aan voorbij gaat is dat de Noord zijde gewoon VOL is en dat ik dus wel een kaartje weg kan geven maar dat iemand meenemen voor mij niet aan de orde is.

Daarnaast kan je je bovendien afvragen of het op dit moment wel zo handig is om alle legioenleden in staat te stellen € 15 korting op te eisen (voor zover de capaciteit van de Kuip dit toelaat natuurlijk). Aan de ene kant zorgen de Vrienden van Feyenoord en de supporters voor een kapitaalinjectie en aan de andere kant geeft Feyenoord ca 30.000 kortingscodes van € 15 weg.

Als ze dit al willen doen laten ze dan de merchandise iets minder afprijzen en een bon voor de Fanshop weggeven zodat het financiële effect voor de club neutraal is.

Maar ja, ik ben slechts een supporter dus ik zal het wel weer verkeerd zien.

1 reactie

Opgeslagen onder Feyenoord, Privé

Een Reactie op “Feyenoord geeft weer eens een nep korting weg.

  1. niek1928

    Hi Martin
    Ik hoef niet mee. Daarnaast, Graafschap zal toch niet volle bak geven?
    Groet – Niek

Geef een reactie

